Inspiracje

Niedźwiedzie polarne, a nowa rzeczywistość działów sprzedaży B2B

Ten rok jest dla wielu z nas taki, jak ostatnie kilka lat dla polarnych niedźwiedzi. Inny. Zmienny, pełen nieoczekiwanych sytuacji i trudny, jeśli chodzi o przetrwanie.

Wiara w wygrana jest siłą biznesu

"Biznes to sztuka określenia celów i wyboru właściwych metod do jego realizacji, najlepiej bez zbędnych ozdobników…" tak w swoim felietonie napisał Michał Kozak, prezes zarządu, Hotel Arłamów SA. Stwierdzenie niezwykle trafne i aktualne na każde czasy.

Lizak w roli głownej - czyli inne spojrzenie na sprzedaż

Jak budować świadomości zespołu sprzedaży B2B poprzez narzędzia?

Ten temat poruszyła Blanka Retmanska-Man podczas tegorocznego kongresu Rentowny Hotel

Ego, marka osobista, a wizerunek w hotelu, czyli o sprzedaży z innej perspektywy.

Wizerunek ma ułatwić nam i naszym zespołom sprzedaż. I oczywiście nic w tym złego, ale pod warunkiem, że jesteśmy w tych przekazach prawdziwi, a nie tworzymy wirtualnej, egocentrycznej i sztucznej rzeczywistości.

Cz. 2 Nowa oferta w rzeczywistości nowych oczekiwań.

Czy w nowym kontekście biznesowym, który zmienił potrzeby naszych gości, dostrzegliśmy te zmiany i dostosowaliśmy sposób komunikacji do nowych oczekiwań?