Analiza danych w hotelach - kaprys czy konieczność?

2021-02-23 Artykuł Eliza Kozica-Kamińska

Tematyka analizy danych jest dziś niezwykle ważna. Skutczność podejmowanych decyzji i wynikająca z nich ich efektywność pracy zespołów sprzedażowych wynikają w tej chwili z danych jakimi dysponujemy i do jakich możemy dotrzeć bez poświęcania cennego czasu.

W ramach rozpoczętej przez nas w tym roku #akcjaautomatyzacja w hotelarstwie, chcemy rozwinąc trend współpracy i integracji. Będziemy zarażać producentów oprogramowania dla branży ideą integracji systemów, jako kluczową dla hoteli. Będziemy dążyc do tego, aby uaktywnić automatyzację działań wspierającą agregowanie danych i oszczędzającą czas.

Szanowna branżo czas na autmatyzację w zarządzaniu danymi! szczegóły juz niebawem, a tymczasem polecamy wnikliwy artykuł Maćka Strausa "Analityk danych w hotelu. Zawód przyszłości potrzebny od zaraz". Po co w hotelu analityk, jaka wyglada kwastia agregacji, analizy danych oraz do jakich wskażników warto się odnosić, o tym i innych kwestiach data analitics w hotelch przeczytacie na https://maciejstraus.pl/analityk-danych-w-hotelu/

Zachęcamy do lektury.

 

 #akcjaautmatyzacja #wiemcosprzedaję #horecaidea

 

Kategorie

Ostatnie posty

Trzeba umieć przegrywać by wygrać, czyli wstęp do efektywnej sprzedaży

Zarządzanie voucherami. Wskazówki.

Obsługa zapytań w nowej rzeczywistości rynku wydarzeń.

Analiza danych w hotelach - kaprys czy konieczność?

Vouchery pod nadzorem