Dynamiczny cennik publikowany
Nie wiesz o co tyle hałasu z tym revenue managment?
Michał Forysiak to nasz człowiek od zadań specjalnych. Pokaże krok po kroku o co chodzi w zarządzaniu ceną i na czym polega sukces dynamicznego cennika publikowanego. Wyjaśni jak zmiana trendów na rynku hotelowym wpływa na decyzje goście i dlaczego proaktywne działanie oraz wykorzystanie nowoczesnych systemów daje nam możliwość zwiększenia zysku.
Jesteś poczatkujący?
Nie szkodzi! Zaczniemy od początku!
Optymalizacja przychodów ze sprzedaży pokoi jest nieodzownym elementem w strategii obiektów konferencyjnych z bazą noclegową.
Będzie o podstawowych wskaźnikach, popycie i sprzedaży, mechanizmach przewidywania i konfliktach zapytań. W fazie drugiej będziesz już zaawansowany i w formie warsztatu przejdziemy proces tworzenia strategii dla hotelu bazując na zagadnieniach:
- Co wiemy na temat sezonów?
- Jak zbierać i porównywać dane?
- Na czym polega monitoring konkurencji?
- Co nam mówi okno rezerwacji?
- Czy business mix ma wpływ na cenę?
Na koniec otrzymasz narzędzia i rekomendacje, które ułatwia Ci wprowadzenie strategii w Twoim obiekcie. Oczywiście dyplom Mastera Cennika również!