Sprzedażowa checklista, czyli czego naprawdę potrzebuje klient.

19.06.2024 - śro (10:00-17:00) Poznań, Novotel Centrum
Eliza Kozica-Kamińska
Badanie potrzeb i ich lepsza analiza skutecznie podnosi konwersję zapytań MICE.

Jakie umiejętności zdobędzie sprzedawca MICE uczestnicząc w tym warsztacie?
  • jak analizować zapytanie, aby nic nie pominąć?
  • jak identyfikować potrzeby i przekładać je na ofertę MICE;
  • jak znajdować rozwiązania naprawdę dedykowane?
  • jak wykorzystywać techniki kreatywne jako wsparcie przy tworzeniu oferty?
  • jak realizować wydarzenia w ramach posiadanych zasobów myśląc niejednokrotnie outside-the-box?

Prowadząca:
Eliza Kozica-Kamińska – odpowiedzialna za wdrożenia systemu Horeca Idea do sprzedaży eventów i zarządzania sprzedażą imprez w hotelach, centrach konferencyjnych i restauracjach. Wcześniej Dyrektor Sprzedaży prestiżowego kreatywnego centrum eventowego Concordia Design, gdzie tworzyła strategie sprzedaży i działania oraz zbudowała standardy i przebieg procesów obsługi.
Od 2016 r. właściciel firmy MICE Consulting świadczącej usługi w zakresie zasad budowania relacji, jakości usług, projektowania propozycji wartości oraz w obszarze budowania świadomości marki wśród pracowników. Autorka metodyki Event Design służącej projektowaniu wydarzeń oraz tworzeniu propozycji wartości obiektów hotelarskich w oparciu o Service Design i Design Thinking.
Cena: 1305 zł netto

Podana cena zawiera 7 godzinny warsztat, przerwę kawową i lunch w miejscu szkolenia. Cena nie zawiera noclegu.


Formularz rejestracyjny