Rok 2021 będzie pod względem marketingowym dużym wyzwaniem. Wiele hoteli wstrzymało działania marketingowe z uwagi na trudną sytuacje.
Stawiamy na automatyzację, która pozwoli użytkownikom więcej czasu poświęcać klientom i personalizacji usług. Czas ma coraz większe znaczenie, a my staramy się, aby było go więcej.
Ubiegły rok nie był łatwy, dlatego należy się nam wszystkim dawka dobrej energii i odrobina humoru.
Życzymy - z serca i po prostu - niech Nowy będzie lepszy!
Mimo trudnych miesięcy nie możemy zapominać, że to szaleństwo kiedyś się skończy. Ważne, abyśmy byli przygotowani.
Radość i duma. pierwsze obiekty prezentują już swoje menu z wykorzystaniem naszej cyfrowej karty
Dziś odbywa się online Konferencja Branżowa – Turystyka Miejska i Nowoczesne Technologie organizowana przez Katedrę Gospodarki Turystycznej WSG w Bydgoszczy
Jak CRM dedykowany dla branży i związana z nim automatyzacja może wpływać na skuteczność zarządzania oraz działania marketingowe?
Najmłodsze dziecko w rodzinie Idea Profit.
Z nieskrywaną radością i dumą przedstawiamy Horeca Menu
Mamy nadzieję, że w tych trudnych czasach, praca z kodem QR oraz dynamicznym linkiem menu restauracyjnego okaże się pomocnym rozwiązaniem! Bądźmy bezpieczni!
Zapytacie, o co chodzi. Wiemy, że czekacie niecierpliwie i możecie się spodziewać, że to, co dla Was przygotowaliśmy, to zdecydowanie nie halloween'owy psikus, ale ogromny, pyszny lizak, na którego czekaliście cały rok.