czyli o systemach nowej generacji. Jak rekomendacje z danych wpływaja na zarządzanie sprzedażą w hotelu.
Czy warto by systemy ze sobą rozmawiały? Czy i jak można (trzeba?) tę integrację przełożyć na automatyzację i usprawnienie procesu obsługi gości? A jeśli tak - jak to zrobić najskuteczniej?
Minął już rok od ubiegłorocznej konferencji
kolejny obiekt dołączył do rodziny Horeca Idea
Czas na #akcjaautomatyzacja" w hotelach, czas na #akcjaautomatyzacja" w segmencie sprzedaży imprez, w integracji siła!
Rok 2021 będzie pod względem marketingowym dużym wyzwaniem. Wiele hoteli wstrzymało działania marketingowe z uwagi na trudną sytuacje.
Stawiamy na automatyzację, która pozwoli użytkownikom więcej czasu poświęcać klientom i personalizacji usług. Czas ma coraz większe znaczenie, a my staramy się, aby było go więcej.
Ubiegły rok nie był łatwy, dlatego należy się nam wszystkim dawka dobrej energii i odrobina humoru.
Życzymy - z serca i po prostu - niech Nowy będzie lepszy!
Mimo trudnych miesięcy nie możemy zapominać, że to szaleństwo kiedyś się skończy. Ważne, abyśmy byli przygotowani.