"Rok 2021 będzie pod względem marketingowym dużym wyzwaniem. Wiele hoteli wstrzymało działania marketingowe z uwagi na trudną sytuacje. Z jednej strony wydaje się to naturalne, jednak w dłuższej perspektywie okazać się może błędne. Nie opłaca się nie inwestować w marketing, zwłaszcza wtedy, gdy cała nasza konkurencja znalazła się przez pandemię w podobnej sytuacji i wszyscy walczyć będą o gości po ponownym otwarciu. Zanim jednak zainwestujemy w drogie kampanie i kliknięcia, warto, abyśmy przyjrzeli się swoim zasobom i danym, które mamy". Tę wypowiedź Elizy Kozica-Kamińskiej oraz inne ważne wskazówki i inspiracje zebrane zostały w raportcie "Trendy marketingowe i sprzedażowe w hotelu", opracowanym przez redakcję bloga PromocjaHotelu.pl oraz serwisu MojeKonferencje.pl przy wsparciu ekspertów z branży hotelarskiej.
Opinią podzielili się również m.in. Maciej Straus, Artur Trukawiński, Ania Amsolik, Alexandra Kunowska, Wojciech Sroka, Tomasz Chojnacki i inni.
Część I znajdziecie tutaj już dziś: http://www.promocjahotelu.pl/jak-bedzie-wygladac-sprzedaz-i-marketing-w-hotelu-w-2021-roku-czesc-i/ Kolejna juz w poniedziałek 1.02.2021. Wypatrujcie też trzeciej.
Każdy odcinek to inne trendy:
- skupienie się na kliencie docelowym oraz dopasowanie oferty i komunikacji do jego nowych potrzeb,
- rezerwacje bezpośrednie i ograniczenie współpracy z portalami typu OTA,
- inwestycja w social media i wartościowy content.
W kolejnych częściach m.in. o technologii, automatyzacji, sztucznej inteligencji, szukaniu nowych rozwiązań i dopasowywaniu się do bieżącej sytuacji.
Zachęcamy do przeczytania!