Już niedługo w Hotel Management i Hotelarz

2022-10-07 Klaudia Adamczak

 Horeca Idea to narzędzie dedykowane działom sprzedaży eventów i imprez w obiektach. W związku z tym poruszamy ważny dla nas aspekt inwestowania w zespoły sprzedażowe. Już niedługo, w dwóch interesujących czasopismach, ujrzycie nasze artykuły na ten temat.


Poniżej fragment wypowiedzi Prezes Zarządu Blanki Retmańskiej-Man w jednym z czasopism:
"Sprzedaż MICE opiera się na multifunkcyjności. Sprzedawca MICE to po części psycholog, eventowiec, animator, negocjator, gastronom, człowiek od zadań specjalnych. Pandemia za nami, a przed nami kryzys energetyczny wraz z galopującymi kosztami - warto pomyśleć, kto lub co będzie lokomotywą ciągnącą naszą sprzedaż. Czy mamy u siebie opracowaną strategię? Czy wiemy kto będzie naszym czarnym koniem? Ważne, abyśmy przygotowali pod tym kątem nasze zespoły (często są niedawno zrekrutowane i jeszcze niedoświadczone) na nowe wyzwania. Inwestowanie w ludzi, w sprzedawców na pewno spowoduje, że słowo upselling oraz dedykowana usługa w MICE nie będzie tylko frazesem."


Zachęcamy do lektury obu tekstów w całości już w najbliższych numerach czasopism Hotel Management oraz Hotelarz.

Ostatnie posty

Forum Horeca Idea Open Thinking 2023

MICE na nowo, a jednak po staremu

Z cyklu Horeca Idea Team:

Czwartkowy wieczór na gali MPPower Awards

Wesołych Świąt !