Specyfika pracy w firmach cateringowych jest wyjątkowa - wiele projektów realizowanych w tym samym czasie i wiele elementów do jednoczesnego skoordynowania (produkcja menu, transport, montaże, wyposażenie, obsługa, lokalizacja, dostawy itp.). W tym przypadku właściwe narzędzie wspierające całość działań jest niezbędne. Cieszymy się zatem, że zaufała nam jedna z najdłużej działających, znana na rynku, podająca na tacy ""niesamowite wrażenia smakowe, radość i szczęście”, czyli Royal Catering
Horeca Idea posiada moduły, które ułatwia operacyjną pracę nie tylko na etapie oferowania, ale - co ważne w tym przypadku - przygotowania realizacji wydarzenia. Jednym z nich jest karta eventu - wewnętrzna checklista, dzięki której wiadomo co, kto i kiedy ma do wykonania w zakresie przygotowań i dzięki której nic nie umknie czujnemu oku koordynatora.
Karta eventu pozwala w indywidualny sposób budować kategorie dla czynności, przydzielać zadania i wyznaczać terminy realizacji, określać zakresy odpowiedzialności, zarządzać montażami, próbami, określać czas, dołączać dokumenty. W rezultacie dobrego planowania i weryfikacji postępów w przygotowaniu rodzi się udany event