Sprzedaż to nie tylko taktyka i umiejętności. To przede wszystkim sposób myślenia. Sprzedaż, to coś, co robi się z dla ludzi i z ludźmi, a ponieważ ludzie (klienci) są różni, sukces w sprzedaży zależy przede wszystkim od indywidulanego podejścia sprzedawcy. W nowych warunkach stare relacje będą bezcenne, ale jeszcze większą wartość będą miały te, które uda nam się zbudować na nowo. Bez aktywnego działania się nie uda.
Jeśli chcesz:
- dowiedzieć się jak dobrze się przygotować do sprzedaży w nowych realiach i przejść od przygotowań do działania
- poznać zależność między aktywnością sprzedaży i jej efektywnością
- rozpoznać potencjał swój lub sprzedawców w swoim dziale w zakresie możliwości pozyskiwania klienta i budowania relacji (tzw. zmysł biznesowy)
Nauczysz się:
– planować działania sprzedażowe
– jak szukać nowych klientów,
– jak aktywnie i bez natarczywości budować relacje
– budować dobre nawyki w pozyskiwaniu zaufania klientów
– zwiększać sprzedażową kreatywność
– wykorzystać dane z własnej bazy klientów i budować ją
– poznasz narzędzia i techniki wspierające wywieranie wpływu bez manipulacji
Szkolenie poprzedzane jest badaniem mistery client i wywiadami.